Ponturi de promovare online a unei afaceri alimentare
In zilele anterioare domniei mass-mediei sociale si a smartphone-urilor, intreprinderile din sectorul alimentar erau dependente in mare masura de trafic, multimedia si raspandirea oricarei informatii pe cale orala. In era digitala, insa, clientii au acces infinit la informatii, putand decide ce sa faca cu timpul lor si sa-si faca cumparaturile on line.
Acest lucru aduce oportunitati majore micilor comercianti de produse alimentare locale. Un furnizor de calitate inferioara, cu un buget urias poate obtine un venit urias doar pentru ca isi poate permite chiria la o super locatie, chiar vizavi de statia de autobuz, insa firmele mici cu produse de panificatie ambitioase, artizanale, care opereaza dintr-o bucatarie acasa pot acum gasi succesul la fel de bine.
Cu noua abordare de marketing, toata lumea are o sansa la o bucata din tort din gama torturi nunta. Iata cateva tactici de luat in considerare si incercat, astfel incat o afacere din domeniul alimentar sa poata fi gasita online si sa poata obtine mai multe comenzi.
1. Succes total pe site-urile de socializare
Statisticile publicate recent de Asociatia Nationala a Restaurantelor vorbesc de la sine. 90 la suta dintre restaurante cred ca succesul lor devine din ce in ce mai dependent de social media. Aproape toate sunt fie deja pe Facebook sau intentioneaza sa devina active acolo cat de curand.
Exista un motiv bun pentru acest lucru, deoarece 28 la suta dintre consumatori decid unde sa manance folosind site-urile sociale. In timp ce activitatea de utilizator de social media se bazeaza in a interactiona cu cercurile sociale offline existente, pe aceste site-uri activitatea se bazeaza in principal pe interesele comune.
In acest sens, este mai usor pentru intreprinderile mici sa-si gaseasca noi segmente de public decat in alta parte. Si produsele alimentare reprezinta o nisa, o categorie de interes tot mai accesata si apreciata.
2. Publicarea de continut dinamic
Continutul de marketing este despre stabilirea autoritatii prin schimbul de expertiza. Cele mai utile publicari despre mancare vor fi contorizate de Google prin cel mai mare rang pentru cuvinte cheie relevante.
Si, in cazul in care continutul este original, dinamic si ofera cu adevarat valoare publicului vizat prin abordarea intereselor lor, cititorii il vor impartasii cu prietenii si vor continua sa se intoarca pentru mai mult.
Fa rost de un blog cu continut adecvat, astfel incat paginile dvs sa poata incepe sa fie indexate. Puteti incepe prin a posta unele sfaturi preferate si ponturi pentru bucatarie, ceea ce este intotdeauna bun si distractiv.