Nenumaratele intrebuintari ale ambalajelor din plastic
Plasticul a devenit un material pe care il folosim zi de zi. Nu in sensul ca il folosim in forma bruta, ci ca utilizam produse realizate din plastic, ambalaje folosite pentru diverse sarcini. Pet-uri, cutii pentru alimente sau navete din pastic sunt utilizate zi de zi de fiecare dintre noi. In zonele rurale inca se mai bea apa de la fantana insa intr-un oras apa de la robinet nu este asa buna de baut, multi oameni cumparand apa imbuteliata. Dupa cum bine stim cu totii, pentru ca orice se poate vinde in ziua de azi, si apa potabila este vanduta nu de un singur brand ci de zeci, poate chiar sute de branduri, punandu-ne in imposibilitatea de a face cea mai buna alegere.
Dar ce ii face pe oameni sa aleaga un anumit produs? Si nu numai in cazul apei de baut si in cazul oricarui produs care este vandut in ambalaje din plastic. Exista mai multe aspecte determinante care ii fac pe oameni sa aleaga un anumit produs si nu altele. Un prim aspect ar fi cel al publicitatii care ii este facuta acelui produs si acelui brand. Avand la dispozitie foarte multe metode de promovare, o firma isi poate face cunoscute produsele absolut oricarei categorii de persoane, din orice zona. Si chiar daca produsul respectiv nu ofera calitatile pentru care este laudat, curiozitatea ii impinge pe indivizi sa il incerce macar o data pentru a fi siguri ca este sau nu asa cum spun altii si cum spun cei care il vand.
Aspectul care ii face pe oameni sa aprecieze un produs si sa continuie sa il achizitioneze si cu alta ocazie este calitatea acestuia, fie ca vorbim despre consumabile sau alte produse. Pentru produsele alimentare si bauturi este important sa fie mereu proaspete si sa-si pastreze calitatile cat mai mult timp, nu de ordinul saptamanilor sau a lunior, dar sa fie la fel de fresh pana cand sunt consumate, la cateva zile dupa ce sunt cumparate sau produse.
Pe langa calitate si publicitatea care ii este facuta unui produs, un alt aspect ce ii determina pe oameni sa il achizitioneze este ambalajul. Orice brand care vrea sa isi vanda un produs care este nevoie sa fie ambalat consulta o firma care sa se ocupe de designul, forma, marimea si calitatea ambalajului. Daca publicitatea este importanta si chiar daca, calitatea produsului in sine este superioara, daca produsul este livrat intr-un ambalaj cu un design neatragator, care „nu prinde la public” nu se va putea bucura pe deplin de aprecierile consumatorilor iar brandul care il produce nu va putea vinde atat de multe produse cat ar fi fost estimat. Asadar, chiar daca mai important este ca un ambalaj sa fie realizat din materiale de calitate, sa fie rezistent, unde este cazul, si sa deserveasca fara probleme sarcinilor pentru care este destinat, pentru majoritatea oamenilor este important ca acesta sa arate bine pentru a-i atrage, intr-o mai mica sau mai mare masura.