Informatii despre componenta unei anvelope
Cauciucul este cel mai bine cunoscut pentru a fi moale si lipicios, ceea ce permite unei anvelope să se lipească de imperfecțiunile minuscule ale suprafeței drumului. Dar sub punctul de tranziție de sticlă, cauciucul devine tare, mult mai tare ca sticla.
Așa-numitele anvelope all season nu se sfărâmă la o temperatura de aproximativ -7 grade Celsius, dar devin oarecum mai puțin eficiente. Specialistii canadieni au experimentat o anvelopă albă care ar deveni albastră când ar fi prea rece, un exemplu bun pentru persoanele care nu cred in rapoartele meteorologice. Chiar și Vancouver are o temperatură medie lunară sub 7 C, din noiembrie până în martie. Cele mai recente anvelope pentru toate zilele ar trebui să fie în regulă si pentru zăpadă. Dacă vă uitați la anvelope, atunci vă puteți gândi la anvelope de vara si all season.
Diferite tipuri de cauciuc, atât natural, cât și sintetic, merg în fabricarea unei anvelope. Aceste tipuri reprezinta aproximativ jumătate din greutatea totală a anvelopei. Fiecare companie are propriile preparate secrete care implică multe substanțe chimice diferite. Anvelopele de iarnă sunt fabricate din cauciuc care rămâne flexibil la temperaturi scăzute, oferind o mai bună tracțiune. Primele anvelope dincategoria celor de iarna, adică cele mai scumpe, contin cauciuc mai bune.
Benzile adânci ale anvelopelor de iarnă se pot adanci în zăpadă la început și apoi permit acumularea zăpezii. Ati spune că nu este un lucru bun, dar zăpada la frecare cu zăpadă de fapt ajută cu tracțiune. Apoi, șanțurile se pot curăța de zăpadă pe măsură ce se rostogolesc. Greutatea vehiculului pe zăpadă creează un strat subțire de apă, iar tăieturile mai mici ale suprafeței anvelopei, denumite „gărzi”, ajută la prinderea drumului și canalizarea apei de la suprafața de contact. Anvelopele all season Goodyear Vector 4 seasons nu au atâtea, deoarece au tendința de a determina anvelopa să se încălzească mai mult.
În plus față de proprietățile de suprafață ale drumului și anvelopei, tracțiunea depinde de cantitatea de forță exercitată de pneu pe drum. O anvelopă mai îngustă mărește greutatea pe unitate de suprafață, la care nu va gânditi când achizitionati anvelopele.