Vechea problema a pozitionarii in rezultatele Google – solutii SEO de la experti
Daca esti activ in sfera digitala, atunci sigur stii ca unul dintre subiectele care ridica probleme din cele mai insemnate sunt cele legate de optimizarea pentru motoarele de cautare. Prea putine persoane ajung sa inteleaga cum functioneaza SEO si cum sa aplice strategiile specifice pentru a obtine rezultatele necesare.
Inainte se aplicau la tot felul de tehnici pentru a pacali motoarele si a ocupa o pozitie buna in paginile de rezultate. Se practica mai ales Keyword stuffing – adica aglomerarea de cuvinte cheie, precum si backlink-urile ce le ofereau fermele de link-uri. In fine, ideea pe care vreau sa o subliniez este ca in prezent lucrurile stau cu totul altfel in prezent. Chiar daca inca mai sunt persoane care incearca sa fenteze motorul, acesta are un sistem bine pus la punct, deci in final site-urile cu pricine sunt penalizate.
Ca sa cresti in pozitionari in ziua de azi este necesar sa ai o baza de cunostinte destul de bine aprofundate, insa mai departe doresc sa pun accent pe un alt aspect. Regasesti in randurile de mai jos o serie de sfaturi venite direct de la expertii E-Advertising (afla mai multe despre serviciile pe care le ofera aceasta firma SEO pe e-advertising.co), cu privire la cum sa obtii
rezultate din eforturile SEO in acest an.
5 recomandari de pus in practica
Sunt cateva aspecte pe care trebuie sa le intelegi inainte de a te apuca de treaba. Cu cat esti mai constient de acestea, cu atat iti va fi mai usor sa iti pui la punct site-ul, respectiv sa ajungi cu acesta in prima pagina a motoarelor de cautare.
1. Care este scopul site-ului tau?
Este necesar sa stii in ce scop ai creat site-ul, care este motivul pentru care ai nevoie de el. Cu siguranta ai un plan gandit pe care intentionezi sa il pui in practica prin site. Urmeaza sa promovezi servicii si produse prin intermediul acestuia? Te intereseaza generarea de lead-uri sau dorinta ta este de a creste vanzarile in compania ta?
Pe cat suna de tentant sa raspunzi cu Da, afla ca a-i face un prim pas gresit. SEO nu este despre interesele proprii, cel putin nu strict aceste. In fapt, SEO vizeaza intampinarea nevoilor si a problemelor pe care le prezinta utilizatorii din mediul online. Sunt cei care pot fi potentiali clienti, deci nu ar trebui sa ii tratezi cu indiferenta.
Solutia propusa de experti este de a concepe o strategie SEO, avand in centru intentia utilizatorilor. Intelegandu-i pe acestia si oferindu-le raspusuri nu faci decat sa iti ajuti afacerea.
2. Ai efectuat o cercetare relevanta dupa cuvinte cheie de interes?
Daca ai constatat existenta unor probleme cu care se confrunta potentialii clienti pe site-ul tau, trebuie sa iei masurile corespunzatoare pentru a le remedia. Si cum ai de gand sa faci asta? Conteaza foarte mult redactarea de continut relevant pentru acestia, iar in acest sens cuvintele cheie incluse in continut sunt importante. Desigur, inainte trebuie sa faci o cercetare atenta pentru a le identifica pe cele de interes nisei tale de activitate. Plasarea lor strategica pe site reprezinta o etapa necesara si de impact.
Cum te ajuta asta? Atunci cand utilizatorii realizeaza cautari dupa anumite cuvinte cheie, despre care tu esti acum constient si le-ai introdus in continutul site-ului tau, motorul Google va genera si pagina ta in rezultatele cautarii.
3. Ai avut in vedere investitiile in SERP?
Ulterior stabilirii unor subiecte precise de interes, respectiv cuvintele cheie relevante, urmeaza investigatiile in SERP. Efectiv trebuie sa cauti dupa respectivele cuvinte cheie in Google, pentru a-ti face o idee legat de rezulatatele pe care motorul le afiseaza.
4. Incepe optimizarea si ai in vedere expansiunea procesului
Este necesar sa ai o strategie de continut corespunzatoare. De preferat ar fi sa se alinieze cu intentiile utilizatorilor in cautari, dar sa se raporteze si la felul in care motoarele le inteleg.
In fine, variabilele de avut in vedere sunt numeroase. Expertii pe care firma SEO mentionata ii are stiu exact asupra carora sa se centreze si cum sa iti aduca rezultatele dorite – relevanta continutului, experienta utilizatorilor, diverse aspecte tehnice, dar si distribuirea continutului la nivel extern. Cand ai experienta necesara si lucrezi cu profesionalism, nimic nu este imposibil. Poti solicita o oferta in acest sens direct pe site-ul lor – e-advertising.co.